Three thoughts...

2009-10-08 @ 16:50:57

Hej Hopp...

Jag skrev nyss en till dikt.. eller till och till, ni har ju inte hört vad jag har skrivit innan.. kanske skriver in det någon annan dag.. men just nu är det dethär jag håller på med:

OBS: Osociala idéer under tiden jag skrev denna dikt...

Ta inte mig på allvar.. då kan saker och ting kompliceras...


THREE THOUGHTS:

Three thoughts that i hold as my dearest

One is so distant, and one is myself nearest

I cannot explain the pain for my third

It's full of trash, and cannot be heard

Then you think to yourself, why is that so dear?

I don't really know, I think it's just my fear'

 

Och om det är någon som läser denna dikt och är typ expert på engelska... så hittar nog den människan en massa dumma fel i denna dikt... Kan ni förlåta mig, snälla'


fAILADE I PAINT, MOBBA MIG INTE :@




Kommentarer

Postat av: Anonym

Haha wtf? XD

2009-10-08 @ 19:55:01

Postat av: stina

HAHAH xD

2009-10-08 @ 20:46:10

Postat av: FANELLIFANT <3

HHAHAHAHAHAHHAHAH XD okej förlåt... MEN BLICKEN, HAHAHHAHAH XD



MENE... bloggdesignen e ASNAJS 8) :D:D:D:D:D:D:D<3

2009-10-08 @ 20:53:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback