DÅ VAR MAN HEMMA, DÅ! Pjuee...

2009-10-18 @ 00:36:05
Okej, innan jag börjar rabbla om hur festen har varit, så måste jag ba säga först att jag gillar inte släcktträffar, kommer alltid hata det, när man står där som en fåne (minst i släckten, om man inte räknar med en skrikig unge på två månader, och en annan på tre) Och ser på sin kusin mitt emot som man inte har träffat på några år, och hon bara fortsätter (hon e tjutton..) att behandla dig som en fjuttig nuttig liten bebis. Jag iggar sånna här fester totalt, såfort det är morgon ska jag försöka radera detta ur mitt huvud, jag står inte ut!!!!!!


det kanske inte blir så mycket rabbel after all, jag har i princip sagt allt redan xD HAHAH, men men... 
Av mig så får festen 1 av 5 partyhattar.
Då kanske ni sitter oh tänker? vad kom den där partyhatten ifrån? efter att du har sagt så negativa saker om festen så varför denna enstaka partyhatt när man inte behöver ha någon alls?
Jo, det finns bara ett rätt svar på det: Jag var på festen!!!! och om jag e på en fest, så får den alltid bättre betyg ;) kom igen! va lite seriösa!!!!!! det fattade ni väll!!! :@






Nu ska jag nanaa kudde <-- nana kudde?... HA DET SÅ BRA NU!! sov såå söött. MISS MEE, for god sake'

Asså guud, igga mig! -.-


Kommentarer

Postat av: Faaaannyyyy'

Men din KJHDSGFUHYDSGNFUYHDSGFJHSDGMSJDKHXM irriterande människa du skulle ju ha loggat in på msn!:@ Ja va online juu (a)

2009-10-18 @ 12:27:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback