I'M SORRY! FORGIVE MEE!!!!!!

2009-10-13 @ 16:17:12

Jag e jätte ledsen, känner mig så hemsk... :'( Jag har inte skrivit på ETT HELT DYGN!!!!!!!! Tro det eller ej, men det är - bam bam bam baaa- sant!

Min kamera har också gått sönder, AVUNDSJUKA? såklart, vem vill inte ha en trasig KAMERIS, tha's right- KAMERIS!!!!!!!!!

Iallafall, jag hade inte någon som hellst möjlighet att skriva på bloggen igår, och det sörger jag över!!!!! PLUS, att repriserna på NICKELODION bara flöder på som vatten, THAT'S RIGHT, YOU HEARD ME - NICKELODION!!! Men vad kollar man igentligen om 1:an är upptagen med massa sport och skit, och trean som är tilltäppt med knark, ja, det e inte så härligt det heller, måste jag säga! Tvåan är lite utstött, seriöst, när kollade du senast på tvåan? HA HA!
fyran, femman och sexan dög inte för mig... SO two thousen and last week, rätta mig om jag stavade fel!!

Men aja, nu har jag iallafall möjlighet att hålla er lite mer sysselsatta, så ENJOY! :D

P.S Skicka denna blogg adress till alla du känner, det skulle vara snällt! om du har en egen blogg så gör jag detsamma för dig såklart! Jag må vara efterbliven, men jag är inte taskig :D

 


Kommentarer

Postat av: Fant :D<3

IRL LOL. XD<3

Jag har inte kollat bloggen idag. Im SAAAD. :c

FÖRÄN NU DÅ ASSO 8)<3<3

2009-10-13 @ 17:26:11

Postat av: Stiint (L'

HAHAH, men asså jag har inte skrivit någonting idag innan.. detta.. då xD HHEHE

2009-10-13 @ 17:30:08
URL: http://foller.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback