Innan jag träffar fant i brunnsis :D

2009-10-11 @ 13:45:37
HEJ HOPP, TE KOPP <-> det finns någonting anat som rimmar på hej hopp också.. men det är inte så passande i denna blogg. SORRY alla människor som jag har svikit med att skriva te kopp, det gör ont, ska ni veta.

Men iallafall.. JA, det är sant! liseberg stänger imorgon för gott, nästan.. ne, dem öppnar igen till jul. HIHI, idag är den sista dagen.. så man måste väll passa på liksom.. :D

Ja, ni kanske inte får så mycket uppdatering ifrån mig just, men gå gärna in på andra bra bloggar som.. aa. skriver sen xD.

Men ha det så bra nu, jag lägger upp bilder senare:) så tills dess: sköt om dig!!! miss meee!!!! please....

Kommentarer

Postat av: Anonym

sv; ja jag tror att han vann ;P

2009-10-11 @ 14:32:35
URL: http://svenssonelina.blogg.se/

Postat av: maria

hej hopp du har en n

snygg kropp xD hej hopp gummin snopp xD

2009-10-11 @ 15:37:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback