TRE "väldigt fina?" bilder....

2009-10-11 @ 19:19:23

Okej, nu är det såhär.. att jag glömde.. DU HÖRDE RÄTT, jag GLÖMDE min kamera (camera?) hemma!!! Så det fick bli lite mobil bilder.. men det blev okej, tror jag HEHE "host" "host"

 

mig, i ett nötskal. SKOOOOOJAAA'

 


Okej, måste erkänna, detta e innan liseberg.. emm.. igår tror jag? nej i förrgår. Jag e ledsen :'(


men herre gud, vad håller jag på med? :O Detta måste undersökas....
vick? lite butter, ha? :D

 




Hare så bra, så ses vi ikväll igen, för mer uppdatering. MOHAHAHAH! Skoja... (e det redan kväll kanske?) jo klockan e tju... det räknas nog som kväll :D men senare iallafall :)


Kommentarer

Postat av: vicky

Jag va sur på dej :DDDD xD

2009-10-11 @ 19:55:02

Postat av: Stiint (L'

OKEEEEEEEEEEEEJ xD Skoja <3

2009-10-11 @ 20:29:01
URL: http://foller.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback