Hej, regniga dag i götet'

2009-10-16 @ 23:21:54

REGN REGN OCH ÅTER REGN!!!!

Men... aa... iallafall...


Vicky, jag e ledsen om du tror jag har lagt i mig så mycket mellan dig och simon, men jag kan ärligt säga att: NEJ, det gjorde jag fan inte.
Det enda jag skrev var att du inte alls var fjorton,, sen that's it.  
Det var knappast pågrund av mig som ni "gjorde slut?" Om han skulle älskat dig... så skulle knappast något sådant komma imellan er. KOM IGEN?
Jag har haft så mycket denna veckan, och jag har värkligen mått skit, (inte över det asså) Duvet kanske inte hur det är... men seriöst, jag lägger inte precis ut det här privat, HOW GREAT AM I?
Jag e iallafall ledsen om du tycker att det är jag som har förstört mellan er, och om du e här Simon (vilket jag HAHAH inte tror du e... men.. men ) SÅ nej, jag var fucking inte kär idig, FINE, du e typ jävligt söt, MEN thatäs it..
.
Säg bara till om du vill att jag ska bort det här inlägget, vicky. För vet du vad? Jag e fan inte en jävla skiiit som wierdar upp alla andra. JAG E LEDSEN, it's just the damn truth'


Kommentarer

Postat av: Vicky

Tack.

2009-10-17 @ 15:25:30

Postat av: Stiint (L'

Åh... va det ironiskt? :/

2009-10-17 @ 15:29:19
URL: http://foller.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback