tyg, blod och tårar'

2009-10-18 @ 13:55:28
Okej, fant jag hoppade in i ditt spår och försökte sy lite granna på min oufit till halloween, och det gick ju jätte bra (not) Först försökte jag sy en knapp högst upp ( KNAPP FREAK ) men asså... efter andra knappen kunde man ärligt se att det blev sneare än mina TÄNDER, kom igen, det e sneettt!! Så jag försökte dra bort den sista knappen, och då blev det ju såklart ett jätte stor hål!!

Sen så försökte jag lappa på någonting, (det är halloween, jag tror inte det spelar nån roll ) och då stack jag mig på nålen, och det började BLÖDA -.-
jag la ner allting då!!


Som tur va så var linnet jag skulle ha redan lite halvt förstört så sämre (som jag trodde...) kunde det inte bli... men JOOO DET E KLART ATT DET KUNDE!!!!!!!!

Hare bra! :D


Kommentarer

Postat av: nicole

Hejsan :)

vad har du för dig den här söndagen?



love/Nicole

2009-10-18 @ 14:41:13
URL: http://nicolesjostrom.blogg.se/

Postat av: :DD

Haha naaaw stackars diig! XDD Jag måste sy min jävla sak FÖR HAND för att det inte går att dra tyget på symakinen.... ELLER NÅT ANNAT SÅNT WIERD, MEN NU SITTER JAG HÄR OCH WIERDAR UPP MIG SJÄLV I ALLA FALL!

2009-10-18 @ 15:34:18

Postat av: Stiint (L'

NAAAAW, det ser ut som om det e mer tragiskt för dig asså :/ :'( Jag skulle ju ba sy på två knappar xD HAHAHA kunde inte ens göra de asså xD

2009-10-18 @ 15:44:14
URL: http://foller.blogg.se/

Postat av: Niccole

sv: okej härligt:)

samma här , allt bra med dig?



love

2009-10-18 @ 18:01:37
URL: http://nicolesjostrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback