Vad jag ska göra idag :D

2009-10-17 @ 14:29:43

Ducha, sminka mig osv...

ta på mig min glamourösa balklänning (asså serriöst, fatta min ironi)
sitta framför datorn och blogga medans jag har channsen... :D
Kolla mig i spegeln, se så att allt stämmer ;) :D
sen så var man off to ett tråkigt stäkt (fest, kalas?) nån som fyller 60 tror jag... JAG VET INTE ENS VEM DET ÄR!!!!!!!! WTF!!!
komma dit, fejk le, och försöka vara lite social. FUCK THAT!





EFTER ALLT DET HÄR SKA JAG GE IFRÅN MIG EN STOR SUCK, OCH GÅ OH LÄGGA MIG!! FINALLY!!!!

Miss me (L) Såklart :D








Kommentarer

Postat av: Nina

Jätte fin blogg:))

2009-10-17 @ 17:23:39
URL: http://niniskanin.blogg.se/

Postat av: SOMEONE HOW MISS YOU (L)

NEHEE ETT STORT FEL I DIN LISTA. :'(((



Du ska logga in o chatta med MOI :DDDDDDDD

2009-10-17 @ 19:56:16

Postat av: Stiint (L'

Mmm.. vet, jag skulle... men det blev så sent :( WHÄÄÄ, det var hur trök som hellst. alla e så urgamla och så himla göteborgs freak i min släckt. Drar sånna där wierdiga skämt, och så ska de va blåvitt veduu. SKOJA, men hallå. :'(



Aaaw, tack du NINA :D

2009-10-18 @ 00:19:52
URL: http://foller.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback