Dampelidampelidamp'

2009-10-18 @ 22:04:46
Hej igen! Jag haft lite problem med min layout idag, det kanske ni har märkt... För det var såhär: på min förra layout så kunde man inte lägga in någon egen bild, så... jag var tvungen att ändra design, och layout oh allt de dära... så hittade jag en, men den funkade tydligen inte, och allt blev bara pankaka... sen fick jag sitta en stund till oh hitta en design som skulle passa. Och sen när jag äntligen hade gjort det... fick jag lite problem med min bild (header) som jag skulle ladda upp, så denna bilden är bara tillfällig :D Men tycker den e fin iallafall (L) ^^

Ni får gärna skriva vad ni tycker om designen, och allt det där. tar emot all slagt kritik (heter det kritik?) Aja,... hoppas på positivt svar iallafall :D


Ha det så bra nu!! pöösillipöösss <333


Kommentarer

Postat av: Anonym

HIHIHIHIIIIIIIIII :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD



hej

2009-10-19 @ 10:16:20

Postat av: I S A B E L L A

SVAR: Men åh tack snälla du, vad glad jag blir...:)



är allt bra med dig ? kram

2009-10-19 @ 12:25:15
URL: http://tinkerbella.blogg.se/

Postat av: I S A B E L L A

SVAR: Vad härligt :D.

Jag..ska städa mitt rum. haha! Själv?

2009-10-19 @ 15:24:52
URL: http://tinkerbella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback