NEDLADDAT!!!

2009-10-17 @ 13:42:30
Hej hopp!! Det e snart halloween va? JAOOO, det e deeeee!!!!! :D

Och jag, JAG HAR, laddar ner massa skräckfilmer (typ ett måste...)


Vad jag har laddat ner: SAW, DRAG ME TO HELL, MIRRORS, Jag vet jag vet, jag borde redan ha sett mirrors för alla säger att den äger, och jag sörger det lika mycket som ni gör! trust me :'( Men jag ska iallafall se den snart... nästa vecka :D 

LÄSKIGA SKRÄCKFILMER, som jag redan sett: The Grudge, The ring, .... BARNHEMMER <-- fast den va lite konstigt, och på spanska eller nått annat skit, klarar inte av filmer med annat språk än engeska eller svenska, Hmm.. tvivlar på svenska, svenska filmer e alltid så b. <-- b, HAHAHAH!




Kommentarer

Postat av: Fantellifant :D

WIEE JAG VILL VERKLIGEN SE DRAG ME TO HELL :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D<3<3<3<3



HAHA. Vi skiter i JAAAKE SOM SKA PÅ SIN JÄVLA TÄÄÄVLING OCH TRÖKA IHJÄÄÄÄÄÄÄÄÄL. VI KOMMRE ATT HA SÅÅÅ JÄKLA KUUUUUUUUL OCH HAN FÅR SKYLLA SIG SJÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄLV TRALALALAAA!!!!! VI SKA DRICKA SPRIIIIIIIT O RÖÖÖKAAAAAA, (happy now? :D) UTAN HONOOOOM MOAHAHAHAHAHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA.



Men seriöst. Ignorera mig. O_O

2009-10-17 @ 19:54:51

Postat av: Stiint (L'

JAAAAAAAAAAAAA! så skönt att du har kommit upp på FOOTS igen:D:D:D:D jaaaaa, festen kommer ägaaa loss. dampilidampilidamppp... :D:D:D::D:D <3 <3 <3



SCROW JAKYY, HAN KOMMEER VÄRKLIGEN MISAA NÅGONTING!!!!!!!! CIGGSIS :DD (L)

2009-10-18 @ 00:22:16
URL: http://foller.blogg.se/

Postat av: vicky

Har sett saw och Mirrors :D

Saw e läskig typ,och mirrors scary :/

2009-10-18 @ 22:26:31

Postat av: Stiint (L'

Okej :D Ja, det måste va läskigt! det e ju halloween :DDDD

2009-10-18 @ 23:34:59
URL: http://foller.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback