Rihanna och Justin Timberlake?

2009-10-10 @ 20:15:18
Okej, jag läste nyss på aftonbladets hemsida att det är någonting pågång mellan Rihanna och Justin TImberlake..

Asså vi alla har ju sett den heta videon mellan dem båda, men att den bra kemin skulle breda ut sig till "real life".. var ju inte precis väntat. Jag menar, Rihanna och Justin TImberlake är båda väldigt kända, men dem tillsammans? nja, det värkar inte helt rätt, om jag ska vara ärlig.


Rihanna - rehab, heter låten om ni undrar :)


Okej, jag skulle igentligen lägga in en video, men alla är typ spärrade? RIktigt konstigt faktiskt.


HA DET SÅ BRA, för jag vet inte om jag kommer lägga upp mer inlägg under kvällen, det är ju trots allt lördag:D Men.. sov sött. Och , senare, om det går.. så lägger jag upp musikvideon ^^ BYE (L)


ps. det är SVERIGE - DANMARK (fotboll) på teve nu.



Kommentarer

Postat av: vicky

Tkr det e snyggt detdär "Stintan C " <3

2009-10-11 @ 09:51:54

Postat av: Stiint (L'

:D

2009-10-11 @ 11:17:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback