OBOY = DROGMISSBRUK FÖR MIN DEL!!!

2009-10-10 @ 14:03:35
Okej, seriöst... OBOY = drog'






För ett år sedan eller nått, så drack jag nästan alltid Oboy till frukost, ingen sa till mig att sluta, så aa.. det slutade ju inte så bra, fick ta oh säga till mamma att INTE köpa hem mer Oboy.. och det funkade!

Hade slutat med det ett år.. men igår.. bam bambam baaa: så köpte dem hem en rödblå liten burk som det stod Oboy på. JAG KLARAR INTE MEEER!!!

Snart slänger jag den i soptunnan asså, den bara står där och får det att vattna i munnen. Usch oh fy, för oboy e riktigt äckligt om man tänker på det.


BLÄÄÄÄÄÄÄ'

 Bort med Oboy:en!!!

Kommentarer

Postat av: =)

HAHAHA XD I LIKE OBOY<3<3<3

Men min mamma köper typ aldrig de D:



HAHA du är söt om du klickar här<3 BÄÄST :D

2009-10-10 @ 18:37:41

Postat av: Stiint (L'

HAHAH xD Aaa, jag vet.. efter typ en tio minuters läsande så fick jag det äntligen där jag ville xD (L)

2009-10-10 @ 18:41:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback