New Pictures... ^^

2009-10-08 @ 16:38:56

Hej hopp' Som ni såg i inlägget innan så fanns det en bid på en ros i ena hörnet nedanför texten.. Jag tänkte visa er alla dem här bilderna som jag satt och redigerade igår-- Dem e såklart tagna av mig också.

HAHA, jag vet, dem e inte av bästa kvalité och om ni inte tycker dem e såhär SKIIT SNYGGA, fattar jag värkligen det också... Men här e det iallafall. :D ENJOY'

 har några fler.. men får bli någon annan gång. Det blir lite trök för er kanske.. eller dig.. eller vilka det nu är som läser detta xD Ni får all respekt av mig. HA DET SÅ BRA.


Kommentarer

Postat av: vicky

Dom e snygga! Gillar speciellt nr två xD

2009-10-08 @ 19:57:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback