MODE MODE MODE MODE )))) :D

2009-10-09 @ 22:06:25

MODE MODE MODE MODE MODE MODE MODE MODE MODE MODE MODE MODE MODE MODE MODE MODE, hej



HELLOJ, kanske just du, aa, duu, sitter där hemma och tänker detta just nu: Vad är snyggt? och vad är INTE snyggt... dåå har JAG, aa, JAG.. lite tips..

OBS: detta är min stil, ni ska självklart vara den ni är :D


Idag har vi.. tralalalaaaa.. sökt igenom indiska... för när man tänker på indiska tänker man ju oftast inte på: WOW, vilken bra affär, men ta en titt på detta;)




Mössa, från indiska, SNYGG, SVART, och, PRAKTISKT.. vad kan gå fel?



Då kan jag också tillägga att denna SNYGGA mössa bara kostar 59:90 eller rättare sagt 60 kronor. Tror
det var det... ca iallafall :D :D





Min väldigt "najsiga" utstyrsel idag ;) En grön tröja ifrån H.M tror jag? Köper aldrig där längre... men aa xD
Och vad är då detta för underbar scarf jag har runt min hals?? JOO, det är en scarf ifrån INDISKA trallalala.

den e FIN, ELEGANT, och BILLIG... kostar bara 99:90 eller rättare sagt 100 spen, :D ENJOY ....





Kanske lite onödigt med en video.. men.. det e lite roligare kanske :D

Kommentarer

Postat av: Amanda

Svar: Åh tack! :) kanske ska klippa det väldigt kort dock

2009-10-09 @ 22:32:03
URL: http://amaandu.blogg.se/

Postat av: Emma

Ja, dom är ju det!<3

2009-10-10 @ 00:24:21
URL: http://emmafsh.blogg.se/

Postat av: vicky

Haha wtf vad gjorde jen? xD

och LILA MÖSSA!! VAAAR??!!!

2009-10-10 @ 11:57:59

Postat av: Stiint (L'

HAHAHA xD Vet inte, men det e skoj med videos xD

2009-10-10 @ 12:04:31
URL: http://foller.blogg.se/

Postat av: :DD

HAHAH min snygga mössa (H) JAG FICK VA PÅ FÖRSTA BILDEN, MOAAHHAHAHA SUCK ON THAT EVERYONE!



Nej, nu ska ´ja inte va taskii 8)

2009-10-10 @ 12:05:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback