Into the wild

2009-10-09 @ 20:23:22
Hejsan svejsan...


Jag har precis sett en film som heter: Into the wild.. DEN VAR GRYMT BRA!

Om ni bara gillar tjejiga filmer med skrikiga bimbos, så sorry.. den har var riktigt brutalt awesome, på en annan slags nivå.

Den handlar om en Kille (kanske 19, 20?) som lämnar sin familj för att äventyra och låta ödet ta honom vart den vill. Han bränner upp sina pengar och krashar hans bil, varför då? kanske du undrar.. : jo, han vill inte vara fast i något bortskämt samhälle längre... han ville bort ifrån samhället.
Tyvärr slutade filmen med att han dog.. riktigt sorglig.. jag kan inte ljuga och säga att jag inte grät.. för det gjorde jag fan!
Jo, den var Based on a real story också :D
 Fyra av fem hamburgare får den av moi :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback