Min underbara dag, med mina underbara kompisar (L'

2009-10-09 @ 19:49:42

MEN, HEJ! Vad kul att du kunde komma och kolla på min fantastiska blogg! :D DU.E.BÄST kom ihåg det... jag e lite bra också... :D


Men iallafall... Jag hade med mig kameran till skolan (ett stort misstag, inser jag nu efteråt) För jag misshandlade den brutalt... tog kort på varenda liten fläck... Aa, så har min dag varit... Jag (och mina kompisar) har även videobloggat lite under dagen också... tänkte att ni kanske hade lust att kolla på lite "film" eller ska man säga "klipp" eller kanske: "video"

Skriv i en kommentar vad jag ska skriva i framtiden i mina inlägg: film, klipp eller video :D Jag utser vinnare senare ;) :D

Och nu var det då dags för lite "bildspel" ... aa, bilder iallafall.


HÄNG MED, vetja :D




Såå.. nu börjar vi... Vad föreställer då denna magnifika bild? Jo,,, det är ett.. bam bam bam baaaa: garnnystan. Vi stickade på lektionen.. hade inte så mycket att göra så man kan väll passa på antar jag. Fast jag gav upp efter några tappade maskor.. för er som inte vet vad maskor är.. här kommer en förklaring: Maskor är det hela stickningen faktiskt ÄR, man tar in stickan i en maska, upp runt och ut.. så har man fårr sig en början :D

 
redigerar jag för mycket? hur som hellst så kunde bilden inte vara mycket gulligare... NI E SÖTA, SKA NI VETA!!!!!!! (L)


Där kan man gifta sig snabbt och enkelt / jennifer källström, 2009... på.. bambarasten? :D


Jag ber så hemskt mycket om ursäkt för att ni var tvugna att se denna bild... Och för er känsliga tittare.. jag rekomenderar att snabbt stänga fönstret.. men aa.. :D Det e jag, by the way'



Alicia, du e crazyyy, men SÅ FIIN, så gullig med rosett på huvudet :D:D



Jag har gjort en video blogg om just denna bild också.. jag förklarar senare.. det kommer sådant lite senare, SOM SAGT :D:D:D:D <3



HA DET SÅ JÄTTE BRA NU, och aa.. vi ses, antar jag :) (L'

 

 Men hallå, där var ju jag!! Så skoj.



Kommentarer

Postat av: Fant :D<3

VAD KAN JAG SÄGA? XD JOOO att jag verkligen SKRATTAR IHJÄL MIG när jag läste dagens inlägg xDD eller kanske timmens inlägg? XD



DU ÄR GULLIG DU MED STINA(L) Grymt kul idag :DD<33



Men guud... sista bilden på moi? HAHAHHA xD Hela världen kommer att få sig ett gapskratt 8D XD <3

2009-10-09 @ 21:10:05

Postat av: Stina :D

AHAHAH xD Hela världen kollar inte på detta :( hmm... det e ba fjortisar som kan lyckas med bloggvärlden :@

2009-10-09 @ 21:37:51

Postat av: vicky

Aw gillar bilden mest på Jen och Fanny!

Du e bra på att redigera (L)

2009-10-10 @ 12:00:35

Postat av: Stiint (L'

Aa, den e fin ^^)



HAHA xD Nej, jag bara e lite obsessed med svartvita bilder... allt blir så fint då.. man kan inte vara ful på en svartvit bild ;)

2009-10-10 @ 12:07:42
URL: http://foller.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback