Barack Obama, fredspriset!

2009-10-10 @ 18:29:56

Hej Hopp!

Jag läste det igentligen igår, men det poppade upp i mitt huvud igen, idag! så.. jag skriver detta antagligen lite försent.. men ni får leva med det :D

Ja, igår fick vi alla veta att fredspriset kommer gå till Barack Obama, usa:s president (men det borde ni veta vid det här laget)

Priset kommer ges ut i Norge, som varje år, (varför? e inte det svenskt?) 10 miljoner svenska kroner kommer ges till Obama, pengar som han värkligen inte behöver.. but still'

Jag själv tycker det är bra, inte för att jag tycker att Obama har gjort så mycket förändring än, men att han kommer, det är jag säker på.

Ha det så bra nu, och kommentera gärna vad ni tycker om detta, tjing tingeling!







                                                                                                                      Fin va? ^^


Kommentarer

Postat av: alicia :)<3

men han ger pengarna till välgörenhet :P

2009-10-11 @ 10:06:01

Postat av: Stiint (L'

AHAAA, okej :D

2009-10-11 @ 11:18:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback